Garantijos ir grąžinimas

Garantinės sąlygos

Prietaisams suteikiamas 24 mėn. garantinis laikotarpis, kuri nurodytas garantinėje kortelėje ar prekės aprašyme skaičiuojant nuo pardavimo datos. Garantiniu laikotarpiu šalinami gedimai, atsiradę dėl surinkimo klaidų ar prastos kokybės medžiagų.

Garantinis aptarnavimas atliekamas, jei pateikiama prekės pirkimo sąskaita-faktūra ar kasos čekis. Nepateikus pirkimo sąskaitos-faktūros ar čekio, kaip įrodymo kada prekė įsigyta, garantija laikoma negaliojančia. Taip pat, pateikiama laisvos formos, priduodamo mechanizmo gedimo aprašymas.

Valymas, priežiūra, tikrinimas ir reguliavimas ne įeina į garantiją ir šios paslaugos yra mokamos. Prekės ar mechanizmai garantiniam remontui pateikiami švarūs, tvarkingi, pilnos komplektacijos, siuntimo atveju taip pat tinkamai supakuoti ir sumokėti.

Verslo, komercinėms įmonėms ir savivaldybėms ne asmeniniam naudojimui, galioja kokybės garantija 6 mėnesius, "Briggs & Stratton" varikliams galioja kokybės garantija 90 dienų. 

Intensyviai eksploatuojamus prietaisus, reikia pristatyti techninei apžiūrai kas 3 mėnesius arba pagal gamintojo rekomendacijas.

Akumuliatoriams taikoma 6 mėn. gamyklinė garantija.

Garantinio aptarnavimo laikotarpiu dėl gamintojo kaltės atsiradę gedimai šalinami per 14-21 d. nuo prekės pridavimo remontui. Arba per 45-62 d. jei detalė remontui turi būti pristatyta iš užsienio.

   Garantija nesuteikiama tokiais atvejais:

Prietaisas naudotas nesilaikant eksploatavimo sąlygų, numatytų instrukcijoje;

Prietaisas mechaniškai arba kitaip pažeistas;

Naudojant prietaisą ne pagal paskirtį;

Gedimams atsiradusiems dėl per aukštos įtampos ar jos šuolių (dėl kliento ar nesant jo kaltės). Gaminio perkrovos požymiai yra statoriaus ar rotoriaus mazgų, dalių, apvijų lydimasis ar spalvos pasikeitimas dėl aukštos temperatūros. Netinkamo kuro, kuro mišinio ir perkaitymo pasekmės: įbrėžimai ant stumoklio ar cilindro paviršiaus, stumoklio žiedų pažeidimai. Garantija neapima elektros generatorių automatinės įtampos stabilizatorių gedimų, atsiradusių dėl netinkamo naudojimo.

Garantija netaikoma dalių, žinomų kaip bendrosios paskirties dalys ir jų nusidėvėjimui ( filtrai, mentės, diržai ir dantytos juostos, grandinės, žvakės, guoliai, peiliai, rankiniai starteriai, aglies špetėliai (angliukai), akumuliatoriai, filtrai, ratai, trimerių galvos, pjovimo grandinės, žalvariniai kumpliaračiai, saugikliai, sankabos spyruoklės, sandarikliai, amortizatoriai ir t. t.).

Garantijų reikalavimo priėmimo sąlyga yra tai, kad buvo laikomasi naudojimo, priežiūros, valymo, laikymo ir priežiūros gairių.

Gedimams, atsiradusiems dėl užsikimšusios dagalų sistemos arba aušinimo sistemos;

Gedimams, kuriuos sukėlė į vidų patekę pašaliniai daiktai, medžiagos, skysčiai;

Gedimams, kuriuos sukėlė stichinės nelaimės (žaibas, potvynis ir pan.);

Gedimams, kai nustatomi prietaiso perkrovimo požymiai;

Gedimams, atsiradusiems naudojant medžiagas ar atsargines dalis, kurios nėra originalios arba rekomenduojamos gamintojo;

Jei prietaisas buvo nekokybiškai remontuotas ne gamintojo autorizuotose aptarnavimo centruose;

Jei įrenginys buvo ardytas ar kitaip paveiktas;

Laiku neatlikus privalomų profilaktinės priežiūros darbų, jei gamintojas taip nurodė.

Garantija netaikoma gedimams sukelti purvo, sūraus vandens, rudžių. Atsiradę defektai, sutrikimai arba gedimai dėl piknaudžiavimo, netinkamo naudojimo, nepriežiūros, modifikavimo, netinkamo aptarnavimo arba naudojimo neoriginalių priedų. Variklio perkaitimo dėl vartotojo kaltės. Kai įrenginys sulūžo nelaimingo atsitikimo metu. 

Atkreipiame dėmesį, kad:

    Visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į garantinį centrą ir iš jo, apmoka Pirkėjas. Prekės garantiniam remontui priimamos adresu: Vytauto Didžiojo g. 29, Pakruojis, LT-83155, Tel. 865246513

Siunčiant prekes garantiniam aptarnavimui rekomenduojame siusti kurjerių tarnybomis (DPD, VENIPAK, OMNIVA ir kitais), išskyrus per Lietuvos pašto skyrius ar jų kurjerius.

    Pirkėjui pageidaujant pardavėjas prekę pasiimą ir pristato pirkėjui į namus per kurjerių tarnyba, paėmimo ir pristatymo išlaidas padengiant pirkėjui. Už prekių supakavimą ir paruošimą siuntimui, pilnai atsako pirkėjas.

    Suremontuotoms arba pakeistoms prekėms garantijos sąlygos galioja likusį garantijos laiką.

Dėmesio! Karantino laikotarpiu, garantiniai ir grąžinimai priimami tik per kurjerių tarnybų kurjerius.

Prekių grąžinimas

Įsigytų prekių e-parduotuvėje grąžinimas vyksta remiantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 2001 m. rugpjūčio 17 d. LR ūkio ministro įsakymu Nr. 258 „Dėl daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšių priemones, taisyklių patvirtinimo“ ir 2001 m. birželio 29 d. LR ūkio ministro įsakymu Nr. 217 „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“.

Prekes, kurių pirkėjui nepatinka forma, dydis, spalva, modelis ar komplektacija Pardavėjas pakeičia arba priima atgal per 14 kalendorinių dienų nuo prekių pristatymo dienos parduotuvėje, esančioje Vytauto Didžiojo g. 29, Pakruojis. Prekių pristatymo išlaidos negrąžinamos. Nepatikusias prekes pirkėjas grąžina savo transportu arba apmoka grąžinimo išlaidas.

Nusprendus grąžinti prekę pirkėjui, privalu informuoti pardavėja apie grąžinamą prekę. Pirkėjas gali pasinaudoti prekių grąžinimo teise, jeigu prekė nebuvo naudojama, ji nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos, pakuotė turi būti nesugadinta, švari, nepažeistos etiketes, permatomos pakuotės, nenuplėštos apsauginės plėvelės. Grąžinamos prekės privalo būti pilnai sukomplektuotos. Už pilną daikto sukomplektavimą ir supakavimą atsako Pirkėjas. Jeigu prekės nėra pilnai sukomplektuotos ir tinkamai supakuotos, Pardavėjas arba jo atstovas gali atsisakyti priimti grąžinamas prekes. Prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimų, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, negalima laikyti esminiais prekės išvaizdos pakeitimais. Jei prekei padaryti pažeidimai lemia, jog prekė negalės būti vėliau realizuota už tą pačią kainą, pažeidžiant kito šios prekės pirkėjo teisę į naujos ir nenaudotos prekės įsigijimą, tokias prekes galima grąžinti tik bendru sutarimu, ar kompensavus prekės nuvertėjimo skirtumą. Kokybiškų prekių grąžinimas juridiniams asmenims taikomi aukštesni atidumo ir gebėjimo pasirinkti prekes reikalavimai, nei fiziniams asmenims, todėl pardavėjas turi teisę nepriimti kokybiškų prekių iš juridinių asmenų norinčių pasinaudoti 14 kalendorinių dienų grąžinimo sąlyga. Pardavėjas priėmęs ir įvertinęs pirkėjo grąžinamą prekę ne vėliau kaip per 14 dienų, turi grąžinti pirkėjui sumokėtus pinigus. 

Jeigu įsigyta prekė neatitiko kokybės reikalavimų ir ji buvo nepanaudota , Pardavėjas įsipareigoja pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke, atitinkamai sumažinti prekės kainą arba grąžinti už prekes bei jų pristatymą sumokėtus pinigus per 7 dienas nuo prašymo pateikimo. Prekės turi būti grąžinamos originalioje prekės ir siuntos pakuotėje. Taip pat Pirkėjas turi pateikti originalią prekės sąskaitą faktūrą bei užpildytą ir pasirašytą grąžinimo formą, kurioje turi būti nurodyta prekių grąžinimo priežastis.

Užsakomoms prekėms (kurių neturime sandėlyje ir yra užsakomos) netaikome 14 d. grąžinimo garantijos. 

Sekite mus Facebook'e